شرکتهای تبليغاتی در تهران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکتهای فراوانی در تهران مشغول به فعالیت هستند  که در زمینه تبليغاتی فعالیت می کنند.فعالیتهای شرکتهای تبليغاتی ابعاد بسیار وسیعی دارد .چاپ و توزیع تراکت ،ساخت و نصب تابلوهای تبليغاتی ،چاپ کارت ویزیت ،چاپ کتاب ،آگهی در روزنامه ها،تبليغات در فضای مجازی،هدایای تبليغاتی و.... همگی از اموری هستند که شرکتهای تبليغاتی در آن فعال می باشند.با بروز تحریم های خارجی و بالا رفتن بی سابقه قیمت دلار و گران شدن کالا و لوزام تبليغاتی ، بسیاری از روش های تبليغاتی مذکور توجیح اقتصادی خود را از دست دادند و مشتری های شرکتهای تبليغاتی تقریبا به کمتر از یک چهارم رسید .اما تبليغات در فضای مجازی به دلیل عدم نیاز به مواد اولیه و... همچنان با قیمت ثابت و در برخی موارد با افزایش اندک عرضه می گردد.از جمله تبليغات در اینستاگرام ،طراحی سایت و سئو و آگهی در وب سایتها .

البته به دلیل شرایط حاکم بر فضای مجازی احتمال کلاهبرداری و فریب مشتریان در این فضا نیز وجود دارد.برای مثال وب سایت ها ی بسیاری را را مشاهده می کنید که در زمینه تبليغاتی اینستاگرامی  نظیر فروش فالور و .. فعالیت دارند اما در سایت هیچ آدرس و شماره تلفنی وجود ندارد و در صورت پاسخگو نبودن مجموعه مشتری عملا هیچ کاری نمی توانید انجام دهد.یا شرکتهای فروش هاست و دامین که هیچ آدرس و شماره تلفنی در سایتشان قید نشده است و صرفا به صورت تیکی پلسخگ. هستند .توصیه ما به مشتریان عزیز در تهران این هست که حتما از شرکت های اسم و رسم دار خریداری کنند .وجود ادرس و شماره تلفن برای فروشنده حتی اگر در زمینه فضای مجازی فعالیت داشته باشد یک حسن و اعتبار محصوب می شود.

در حال حاضر شرکتهای تبليغاتی در تهران ترجیح میدهند به جای تمرکز بر تبلغاتی مبتنی بر کالا برتبليغات اینترنتی تمرکز کنند .لزوم آموزش پرسنل به صورت تخصصی و خلاقیت در تبليغات اینترنتی از مهم ترین فاکتورها هستند که شرکتهای تبليغاتی باید بر روی آن تمرکز کنند.

مرکز طراحی سایت تهران با سابقه همکاری با بسیاری از شرکتهای تبليغاتی در تهران آمادگی کامل برای انجام همکاری در زمینه تبليغات مبتنی بر اینترنت با این شرکتهای تبلیغاتی در تهران را دارد.فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در زمینه تبليغات اینترنتی شامل طراحی سایت و سئو،تبليغات اینستاگرامی و تبليغات در سایر شبکه های اجتماعی می باشد.این مرکز در زمینه همکاری و انجام کار درصدی و پورسانتی ،آموزش و پشتیبانی توانایی همکاری با شرکتهای تبليغاتی را دارد.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.