طراحی سایت با asp.net

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ASP.NET به عنوان جامع‌ترین تکنولوژی و راهکار مایکروسافت برای طراحی سایت شناخته می‌شود. این زبان برنامه‌نویسی از زبان برنامه‌نویسی ASP به تکامل رسیده است. برخی از مشتریان به دلایل گوناگون انتخاب می‌کنند که سایت خود را با استفاده از ASP.NET طراحی کنند.

یکی از بهترین محیط‌های برنامه‌نویسی ASP.NET، نرم‌افزار Visual Studio.NET می‌باشد. این نرم‌افزار به عنوان بزرگترین و جامع‌ترین راهکار مایکروسافت برای برنامه‌نویسی تحت وب و فرم‌های ویندوز شناخته می‌شود. البته باید توجه داشت که همه بخش‌های طراحی سایت در محیط Visual Studio و با تکنولوژی ASP.NET انجام نمی‌شود.

یکی از بخش‌های حیاتی سایت، پوسته یا همان قالب سایت است که توسط طراحان قالب سایت در محیط‌ها و نرم‌افزارهای مخصوص طراحی می‌شود. سپس، قالب تولید شده در محیط Visual Studio آپلود می‌شود و فرم‌ها و کنترلرهای مورد نیاز ایجاد شده و فرآیند برنامه‌نویسی آغاز می‌شود.

مرکز طراحی سایت و سئو تهران با داشتن متخصصین بسیار زبده و با تجربه، آمادگی کامل را برای طراحی سایت با ASP.NET برای مشتریان عزیز دارد. این متخصصین با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، به طور حرفه‌ای و با دقت بالا، سایت‌هایی با امکانات فراوان و کارایی بالا ایجاد می‌کنند.

 

نویسنده مطلب: مهندس مرتضی خیری


سایر خدمات

بیش از 90 درصد فعالیت مرکز طراحی سایت تهران در حوزه طراحی سایت و خدمات سئو هست. بااین‌حال ما درزمینهٔ تعمیر کامپیوتر و دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری نیز فعالیت داریم.